lördag 1 februari 2014

Fem dörrar kvar...

.på övervåningen. Så jag har målat mer än hälften - man börjar få en viss rutin.
Och det blir verkligen skillnad, man får ett helt annat intryck när man kliver in på övervåningen.
Så här såg dörren ovanför ut innan jag målade.
Men det tar lite tid, en nackdel med linoljefärg är ju att det torkar sakta.
Nu är det dörrarna i hallen kvar som ser ut så här idag. Och tapeterna till rummen har jag inte ens börjat titta på, jag kom av mig lite när jag kom på att taket bör åtgärdas först.
Ja det är ju så när man stannar upp - då tar det ofta tid att komma igång igen. Som det här med bloggandet, det blev ju ett uppehåll under julhelgerna då det var ett fel i bloggen och jag inte vågade skriva av rädsla att allt skulle försvinna.
Men snart kommer vårtecknen, då blir det roligt igen.

Ha det bra och trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar