torsdag 14 januari 2016

Fick följa ett kök

Det är kul att följa hur ett av snickeriets kök kommer på plats i en annan blogg. Jag ser ju bara delarna till köken när jag har något ärende uppe i skolan. Det är stommar och lådfronter överallt  nere i snickeriet som sedan får färg uppe i den gamla gympasalen..
Det sista jag ser av köken är när delarna lastas i den stora skåpbilen och sedan åker iväg, ofta vet jag inte vart i Stockholmsområdet de tar vägen.
Men nu kan jag alltså se vad som händer sen och följa hela vägen från idé till färdigt kök i Charlottas blogg, Ska bli kul att se köket på plats sen.
Helt färdiga kök kan man förstås se bland annat i en del reportage i olika inredningstidningar. Snart kommer ett reportage i Sköna Hem som gjordes uppe i snickeriet med det kök som håller på att monteras på översta bilden.

Återkommer om det så håll utkik! 



2 kommentarer:

  1. Vad roligt att få följa kökets hela väg från start till färdigt på plats. Tur att en del kunder bloggar. :)

    Tack snälla Birgitta för dina fina ord hos mig. Jag blir alltid lika glad ska du veta. :)

    Ta hand om dig och så hoppas jag att du njuter av en fin helg bland all snö.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Kram på dig Birgitta och ha en riktigt fin helg.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera