fredag 3 januari 2014

God fortsättning i alla fall!

Det är fortfarande fel i min blogg, vid varje moment kommer ett felmeddelande upp som säger att om det inte åtgärdas kan ytterligare fel uppstå. Därför vill jag inte göra några inlägg, men nu börjar jag bli trött på att det står God Jul så här kommer en hälsning med lite vår i luften.
Det har hänt en hel del uppe i köket, har ägnat mig åt att måla som terapi för att orka igenom jul och nyår. Så jag har lite att berätta men väntar till det tekniska problemet är löst - om det nu blir det. Läste någonstans att man skulle byta webbläsare vilket jag har gjort men det hjälpte inte. Och så har jag skickat felmeddelande via den länk som finns på inläggs-sidan. Felet är alltså "gwt.xml module file"

Ha det bra så länge! Och glöm inte bort mig, det här verkar ta tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar