måndag 6 januari 2014

Underarbetet var redan gjort!


När man ska måla tar ofta förarbetet lika lång tid, det ska skrapas och slipas. När det gäller mina dörrar på övervåningen var jobbet redan gjort. Någon har för x antal år sedan lagt ner en himla massa jobb på att ta bort all färg.
Och nu håller jag på att måla alla dörrar vita med linoljefärg igen. Sammanlagt är det 12 dörrar så jag är tacksam för att underarbetet var gjort.
Jag har börjat med dörrarna i köket och två mindre dörrar till det gamla skafferiet.
Och väggarna har blivit gå-gröna! Återkommer med mer bilder från köket framöver.
Apropå det fel i bloggen som jag skrivit om tidigare så har jag märkt att om jag går in via Firefox som jag installerat så kommer felmeddelandet inte upp. Om jag går in på vanligt sätt kommer felmeddelandet upp även om Firefox används. Fick tips i Google Product Forum och det verkar som om det är ett vanligt fel just nu.
Ha en bra trettondagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar