måndag 10 december 2012

... ny vinkel en vintermorgon

 
När jag var uppe på övervåningen i skolan där jag håller på att renovera en dörr fick jag syn på mitt hus från den här vinkeln.
 
Eftersom jag har blivit en fotande människa kom kameran snabbt fram och jag fortsatte med några bilder som visar hur mycket snö som kommit.
 
...vem vet när vintern övergår till att bli grön. 
 
 
 
Att det här med bilder är så roligt är något som mitt nystartade bloggande fört med sig. Jag har nu fått en kamera av min särbo som är bättre än den första jag använde. Han köper mycket teknikgrejer och då får jag hans gamla - som jag tycker är jättefina.
 
Jag har också fått ett Photoshop installerat som jag nu ska lära mig använda - det är mycket nu för en gammal teknikmotståndare. På en hårddisk har vi lagrat alla bilder som dokumenterar renoveringen från de första mest intensiva åren som jag måste sätta mig ner och gå igenom och använda i bloggen i lämpliga doser.
 
Var rädda om er och försök att inte stressa för mycket inför julen!
 
 


1 kommentar:

  1. Hej Birgitta! Har precis hittat hit och tycker ditt hem är underbart! Vi har också blivit med gammalt hus, och håller på att lära oss hur man vårdar och renoverar på bästa sätt. Ser fram emot att läsa om dina upplevelser!

    SvaraRadera

Bloggarkiv